Ukryta Wioska
Manga po polsku

Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść.

Październik 6th 2008 in Ukryta Wioska informuje

Hej ho,

Nie wiem jak zacząć bo jest to dość trudna dla mnie sprawa do przedstawienia ot tak więc spróbuję napisać jak najprościej.

Chciałbym się z Wami pożegnać :)
Niestety nadszedł czas gdy droga którą idę mija się z tą którą podąża (a raczej pędzi) projekt UW. Tworząc samo UW nie przypuszczałem nigdy iż urośnie ono do takich rozmiarów i że aż tyle osób o podobnych zainteresowaniach skupi wokół siebie. Pamiętam swoje początki. Manga wychodziła zwykle wieczorem. Robiłem sam edycje i tłumaczenia. Wszystko na starym laptopie, linuksie, gimpie. Dorabiałem ogonki ręcznie bo czcionka nie obsługiwała polskich znaków, często komputer się wieszał i cała praca szła na marne, trzeba było robić wszystko od nowa et cetera et cetera.
Wszystko co robiłem, robiłem dla ludzi. Dla Was. Starałem się oddać Wam mangę na poziomie Was satysfakcjonującym. Nigdy nie rozumiałem polityki JPF (i dalej nie rozumiem) jednak zawsze miałem do nich szacunek i również starałem się ten szacunek wpoić Wam. Pokochaj swego wroga i zobacz jak go to wkurzy ;)
Mam nadzieje że udało mi się choć trochę przekazać Wam pozytywnych idei :)

Czym mogę się pochwalić i z czego jestem dumny?
Jest mi przeogromnie miło i czuję się naprawdę spełniony iż udało mi się zebrać zgrany zespół który już od jakiegoś czasu pomaga mi pchać UW dalej w kierunku rozwoju. Moje wielkie podziękowania w tej chwili kieruję do Toniego który od praktycznie samych początków mnie wspierał – jesteś wielki chłopie :)
Kuszek vel UW Miodek – super wyczucie języka, od kilku chpt. praktycznie nie mam się czego przyczepić ;) trzymaj poziom i ciągnij go w górę!
Szopenoo naczelny grafik jej królewskiej mości UW – wyniosłeś projekt pod względem graficznym na wyżyny, chylę czoła i dziękuję serdecznie
Yagami-kun, Edek tajni agenci językowi – wielkie dzięki chłopaki za pomoc w tłumaczeniach, doceniam Wasz trud i to że potrafiliście wstawać o 5 rano (tak tak, brawa dla tych panów za poświęcenie) i czatować na nowego Naruto :)
Ziaja_snk – w zasadzie nawet nie wiem co napisać, gdy oglądam Twoje prace to tylko jedno słowo maluje mi się na ustach: WOW. Życzę dalszego rozwoju i sukcesów, dzięki za współprace :)

Jestem spokojny o przyszłość UW bo wiem że chłopaki sobie świetnie poradzą beze mnie. Jak zauważyliście UW zostało rozszerzone o inne mangi. Mam nadzieje że na tym się nie skończy i dalej projekt będzie się rozwijał. Tego życzę Wam i UW.

Gdyby ktoś chciał się ze mną skontaktować, wciąż używam emailu: jednalitera@hotmail.com

See you space cowboy

J


UWAGA: Komentując, nie używaj opcji "Odpowiedz". Korzystaj ze znaku @ i wybieraj odpowiedni nick.
  • Szacun

    Cz

  • raq

    Szacun. pzdr

  • Fire

    Powiem kr

  • NoXis

    Thx

  • BoJa

    Stary wielkie dzieki dzieki tobie zaczalem czytac mange Naruto … Czapki z g

  • Saboshi

    Szkoda J

  • http://www.lukawars.blogspot.com LukaWars

    Spadaj J xD A tak na serio czemu ko

  • PegasusPL

    Ale b

  • Aleksander104

    Wspieram UW od kiedy nawet 1000 ludzi nie by

  • itachi/mrbee/hachibi

    Szkoda z powodu odej

  • http://ukrytawioska.com Szopenoo

    Req~

    Manga ca

  • loppez

    cz

  • Marathon

    Szacunek

  • Skowronekd

    Pozdrawiam, i

  • Edek

    Spokojnie, beda wychodzic jak zawsze :)

  • required

    No szkoda…Ale manga dalej bedzie wychodzic czy nie??

  • Andriu

    Dzi

  • M`boom

    Szkoda :( ale to pewna wiadomo

  • Wielkikac

    niom dzi

  • radeon

    Dzi

  • witkacy2

    j.w Nic doda

  • http://www.dpsteam.nmj.pl red.pl

    Jestem jednym z user

  • miki

    Dzieki bardzo za wszystkie mangi, trzymaj si

  • Yondaime 4th Hokage

    Wielkie thx za mangi… Mam nadziej

  • PegasusPL
  • kakaszowa

    Z g

  • Narxes

    szkoda i powodzenia w dalszym

  • Qish

    dzieki ziom:)

  • Astawez

    Wielkie dzi

  • Adren

    wielkie dzi

  • Ponura

    szkoda ze odchodzisz ale na karzdego przychowdzi w koncu czas :( zycze powiedzenia na dalszej drodze zycia :) Pozdrawiam

  • ImeQ

    Wielkie dzi

  • Edores

    kurde, dziekujemy Ci bardzo niema co, mam nadzieje ze UW przetrwa bez ciebie i b

  • Naruciak1990

    Wielkie dzi

  • http://www.google.pl Naturo_fucking_FAN

    Szkoda

    Dzi

  • Cloud

    Wpadaj do nas.

  • Edek

    ch

  • Kuszek

    szkoda :(

    nawet nie wiem co powiedzie

Pierwszy chapter Psyrena wydany przez nas. Jeśli chciałbyś przeczytać mangę od początku, zapraszamy tutaj. Jest to manga od niedawna wychodząca w Weekly Shonen Jump (tygodnik z nowymi rozdziałami Naruto, Bleach itd. wydawany w Japonii).

Tłumaczenie i Poprawki: Edek, K3nsei i Kuszek

Edycja: Cloud i Szopenoo

Poprzedni wpis

Trzynasty chapter Psyrena przetłumaczony przez nas (czyli Ukrytą Wioskę :P). Dowiecie się, czy to jest pechowy rozdział czy nie ;p

Tłumaczenie i Poprawki: Kuszek

Edycja: Cloud i Szopenoo

Następny wpis